အဆင္ေၿပၾကပါေစ...(aungscc.blogspot.com) အဆင္ေၿပၾကပါေစ...(aungscc.blogspot.com)

friends18.com orkut scraps
အဆင္ေၿပၾကပါေစ...(aungscc.blogspot.com)
အဆင္ေၿပၾကပါေစ...(aungscc.blogspot.com)

Monday 5 August 2013

က်ေနာ္႔အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ ...

ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္မိေနျပီ
ဒါေပမဲ ့ ဘာလို ့ခ်စ္တာလဲလို ့သူေမးရင္
ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ အေျဖ မရိွဘူး
အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ ေသေသခ်ာခ်ာ ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး
ဒ့ါေပမဲ ့ သူနဲ ့ မေတြ ့ရတဲ့ ေန ့ ကၽြန္ေတာ္ မေပ်ာ္ဘူး
သူ နဲ ့ စကားမေျပာလိုက္ရရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ေတြ မြန္းၾကပ္ေနတယ္
ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ သူဟာ ေပ်ာ္ရြင္မွဳေတြ ယူေဆာင္လာေပးသူ
သူဟာကၽြန္ေတာ္ အတြက္ နတ္သမီးေလး တစ္ပါး
ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ ေရေရရာရာ မသိေပမဲ ့
တြယ္တြယ္တာတာ သူ႔ကို ခ်စ္ျပီးမွ
ပစ္ပစ္ခါခါ သူမုန္းသြားမွာ အရမ္းေၾကာက္တယ္
အခ်စ္ဆိုတာ ဆန္းၾကယ္တယ္လို ့ ေျပာၾကတာပဲ
အဲဒီ ဆန္းၾကယ္တဲ ့ အခ်စ္မွာ
ကၽြန္ေတာ္ လိပ္ျပာေလး တစ္ေကာင္ ျဖစ္ခ်င္တယ္
သူ ရဲ ့ နွလံုးသား ပန္းပြင္ ့ေလး ဆီမွာ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္သက္တာ သူ ့အနားမွာ ေနခြင္ ့ရခ်င္လို ့

No comments:

Post a Comment